Cenník

Individuálne poradenstvo (50 min.)

  • jednotlivé sedenie (90 €/sedenie) | Ideálna voľba pre tých, ktorí hľadajú flexibilnú podporu alebo chcú vyskúšať terapiu
  • balík 5 sedení (83 €/sedenie) - celková cena 415 € | Vhodné pre tých, ktorí chcú začať prácu na konkrétnom probléme alebo ciele
  • balík 10 sedení (80 €/sedenie) - celková cena 800 € | Najlepšia voľba pre dlhodobý rozvoj a hlbšiu prácu na vzťahových vzorcoch a osobnom raste

Párové poradenstvo (100 min.)

  • jednotlivé sedenie (160 €/sedenie) | Ideálna voľba pre páry, ktoré hľadajú flexibilnú podporu alebo chcú vyskúšať terapiu. Toto sedenie poskytuje priestor na riešenie aktuálnych problémov a hľadanie riešení
  • balík 5 sedení (148 €/sedenie) - celková cena 740 € | Tento balík je vhodný pre páry, ktoré sa chcú zamerať na konkrétne vzťahové témy alebo chcú dosiahnuť zlepšenie v určitej oblasti. Ponúka možnosť hlbšieho pracovania na vzťahových vzorcoch
  • balík 10 sedení (142 €/sedenie) - celková cena 1.420 € | Najlepšia možnosť pre páry, ktoré sa zaviazali k dlhodobejšiemu procesu a chcú sa venovať komplexnejšiemu rozvoju a hlbšej práci na svojom vzťahu. Tento balík podporuje trvalú zmenu a posilňuje vzťahové zväzky

Skupinová facilitácia a terapia (120 min.)

  • UZATVORENÁ SKUPINA - balík 10 sedení (40 €/sedenie) | Pravidelné týždenné uzatvorené stretnutia - 10-týždňový cyklus skupinovej terapie, kde každý týždeň strávite 2 hodiny v podpornej skupine zameranej na osobný rast a riešenie výziev. 

Platba za poskytnuté poradenstvo sa uskutočňuje bezhotovostne prevodom alebo platbou kartou vopred. Výška platby je uvedená v cenníku na internetovej stránke www.ivanacergetova.sk. Zakúpením balíka nevzniká nárok na vrátenie poplatku v prípade, ak sa niektorého z cyklu stretnutí nezúčastníte.

V prípade, ak príde k zrušeniu stretnutia z mojej strany neskôr ako 48 hodín pred dohodnutým stretnutím, tak za nasledujúce stretnutie neplatíte. Táto lehota neplatí v prípade choroby alebo úrazu oboch zmluvných strán.


Supervízia

  • individuálna supervízia (55 €/sedenie)
  • skupinová supervízia (60 €/sedenie) 
  • intervízia (60 €/sedenie) 

Základné informácie o spolupráci


1. O mne a etické východiská

Pri svojej práci sa riadim a uplatňujem Etický kódex psychológa Slovenskej komory psychológov a Etický kódex Slovenskej psychoterapeutickej spoločnosti. Rovnako sa riadim Zákonom o psychologickej činnosti a Zákonom o ochrane osobných údajov (GDPR).

Priebežne si udržiavam odbornú spôsobilosť, vzdelávam sa a využívam odbornú supervíziu v súlade s odporúčaniami profesijných organizácií.

2. Povaha poskytovaných služieb

Poradenstvo prebieha v rámci rozsahu predmetu činnosti spoločnosti MMT Consulting, s.r.o., ktorá nie je zdravotníckym zariadením. Spoločnosť je oprávnená poskytovať najmä: poradenstvo súvisiace s podnikaním a osobným rozvojom, vzdelávacie a tréningové aktivity, odborné poradenské služby pre uchádzačov a záujemcov o zamestnanie, sprostredkovanie zamestnania za úhradu.

Nejde o zdravotnú starostlivosť v zmysle zákona o zdravotnej starostlivosti, ani o klinickú psychológiu či psychiatrickú liečbu. V prípade potreby zdravotnej intervencie Vám odporučím kontakt na príslušné zdravotnícke zariadenie alebo odborníka.

3. Dĺžka a forma spolupráce

Dĺžka spolupráce je dohodnutá ústne a je flexibilná v závislosti od Vašich potrieb a tiež od odborného posúdenia, či mnou ponúkaná forma práce môže byť pre Vás nápomocná. Na začiatku spolupráce sa môžeme orientačne dohodnúť na počte stretnutí (napr. krátkodobá spolupráca, dlhodobý proces) a túto dohodu priebežne upravovať podľa vývoja.

Poradenstvo môžete kedykoľvek ukončiť. Uprednostňujem však vzájomnú dohodu o ukončení, aby sme mohli proces bezpečne uzavrieť a zreflektovať, čo ste v ňom získali.

Ak nie ste alebo nebudete spokojný/á s priebehom či výsledkami našej spolupráce, je dôležité, aby ste ma o tom informovali. Môžeme tak spoločne hľadať vhodnejší spôsob práce alebo odporučenie na iného odborníka.

4. Organizácia stretnutí

Dĺžka jedného štandardného stretnutia je 50 minút. Hodina začína a končí v dohodnutom čase. Ak prídete neskôr, stretnutie končí v pôvodne dohodnutom čase a v takom prípade nie je možné naplniť celú dĺžku stretnutia. Ak viete, že budete meškať, prosím, informujte ma (SMS/e-mail/telefonát), o koľko približne.

Stretnutia prebiehajú: online (videohovor / telefonát), alebo osobne, podľa aktuálnej ponuky a možností. Konkrétnu formu si dohodneme individuálne pri rezervácii.

5. Kontakt medzi stretnutiami

Môj e-mail a telefón slúžia primárne na: dohadovanie a zmenu termínov a krátke organizačné otázky. Na správy odpovedám v pracovnom čase podľa svojich možností. Nie som dostupná 24/7 a neposkytujem krízovú linku ani nepretržitú pohotovosť.

Ak by ste mali záujem o inú formu kontaktu medzi stretnutiami (napr. zdieľanie zápiskov, materiálov), môžeme sa na tom výslovne dohodnúť – vrátane rozsahu a formy.

6. Platby za poskytnuté poradenstvo

Platba za poradenstvo prebieha bezhotovostne – bankovým prevodom alebo platbou kartou vopred. Výška platby je uvedená v aktuálnom cenníku na www.ivanacergetova.sk. Po úhrade Vám viem vystaviť doklad o zaplatení. Rezervácia termínu je záväzná až po úhrade ceny služby, ak sa nedohodneme inak.

7. Zrušenie alebo zmena termínu

Ak chcete zrušiť alebo presunúť dohodnuté stretnutie, je potrebné tak urobiť najneskôr 48 hodín vopred (kedykoľvek aj počas víkendu). Urobiť tak môžete: prostredníctvom rezervačného systému / formulára, alebo oznámením cez SMS, telefonát alebo e-mail.

Neskoré zrušenie / nedostavenie sa: Ak zrušíte alebo presuniete stretnutie neskôr ako 48 hodín vopred, alebo sa na stretnutie nedostavíte, bude Vám účtovaná 100 % cena neuskutočneného stretnutia.

Zrušenie z mojej strany: Ak dôjde k zrušeniu stretnutia z mojej strany neskôr ako 48 hodín pred dohodnutým časom (okrem náhlej choroby alebo úrazu), nasledujúce stretnutie máte bezplatne

V prípadoch náhlej choroby, úrazu alebo inej mimoriadnej situácie (na oboch stranách) sa budeme riadiť princípom primeranosti a vzájomnej dohody.

8. Dôvernosť a jej hranice

Poradenstvo je dôverné v hraniciach určených zákonmi Slovenskej republiky a etickými kódexmi. Obsah našich stretnutí: je určený výlučne Vám a mne, môže byť anonymne reflektovaný v rámci mojej odbornej supervízie, kde sa nezdieľajú identifikačné údaje klienta.

Dôvernosť môžem/musím porušiť v týchto prípadoch: (1) ak ma informujete, že ste spáchali alebo plánujete spáchať trestný čin, (2) ak existuje bezprostredné riziko vážneho ublíženia sebe alebo iným, (3) ak tak ukladá zákon alebo rozhodnutie príslušného orgánu.

V takom prípade vás budem – pokiaľ je to možné a bezpečné – informovať o ďalšom postupe.

Prosím, majte na pamäti, že komunikácia cez e-mail, telefón, videoplatformy alebo iné online nástroje nemôže byť nikdy 100 % technicky zabezpečená, hoci robím primerané kroky na ochranu Vašich údajov.

9. Ochrana osobných údajov a dokumentácia

Vaše osobné údaje (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail, fakturačné údaje) spracúvam: (1) výlučne na účely vzájomnej komunikácie, organizácie stretnutí a fakturácie, (2) v súlade s platnou legislatívou o ochrane osobných údajov (GDPR a súvisiace predpisy).

Vediem len nevyhnutnú pracovnú dokumentáciu (stručné procesné poznámky), nie zdravotnú dokumentáciu ani diagnostické záznamy v zmysle zdravotníckeho zariadenia.

Podrobnosti o spracovaní osobných údajov nájdete v osobitnom dokumente Ochrana osobných údajov / GDPR, dostupnom na mojej webovej stránke alebo na vyžiadanie.

10. Nahrávanie stretnutí

Audio alebo video nahrávanie poradenských stretnutí je možné len na základe vopred dohodnutého a výslovného súhlasu oboch strán.

Bez môjho súhlasu nie je dovolené stretnutia nahrávať (ani zvukovo, ani obrazovo). Ak by sme sa rozhodli niektoré stretnutie záznamom zachytiť (napr. na vzdelávacie alebo reflexívne účely), dohodneme: rozsah nahrávania, spôsob uloženia, dĺžku uchovávania a spôsob vymazania.

11. Krízové situácie

Nie som krízová linka ani pohotovostná služba a nemôžem garantovať okamžitú dostupnosť mimo dohodnutých termínov. V prípade, že ste v akútnom ohrození života alebo zdravia, obráťte sa prosím na: tiesňové číslo 112 (v rámci EÚ) alebo lokálne krízové linky pomoci a zdravotnícke zariadenia vo Vašej krajine.

Tieto služby majú kapacitu riešiť urgentné stavovú a bezpečnostnú situáciu, ktorú individuálne poradenstvo nemôže nahradiť.

12. Podnety a sťažnosti

Ak sa v rámci spolupráce vyskytne niečo, s čím nie ste spokojný/á: v prvom rade Vás povzbudzujem, aby ste o tom hovorili priamo so mnou – je to dôležitá a cenná súčasť procesu, spoločne môžeme hľadať úpravu spôsobu práce, formy komunikácie alebo ďalší postup.

Ak by ste mali pocit, že som konala v rozpore s etickými princípmi alebo profesionálnymi štandardmi, máte možnosť obrátiť sa na príslušnú profesijnú organizáciu (napr. Slovenská komora psychológov alebo Slovenská psychoterapeutická spoločnosť) a postupovať podľa ich pravidiel.

13. Potvrdenie súhlasu

Úhradou poskytnutej služby a rezerváciou termínu potvrdzujete, že: (1) ste sa oboznámili s týmto textom a porozumeli ste mu, (2) súhlasíte so všeobecnými obchodnými podmienkami, (3) oboznámili ste sa so spôsobom spracovania osobných údajov v rozsahu meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail na účely vzájomnej komunikácie.

Upozornenie: Ak si rezervujete stretnutie a uskutočníte platbu, no IHNEĎ po rezervácii Vám nepríde do e-mailovej schránky pozvánka na sedenie, prosím, kontaktujte ma ohľadne preverenia rezervácie na e-mail: ivana@radipsychologicka.sk.